25.9.11

Botemedlet

Jag har upptäckt botemedlet. Grät och sen blev det mycket bättre, fick även ett fint samtal och ett fint sms av min mamma. Jag måste lära mig att sänka axlarna och bara släppa ut alla känslor. Då blir det aldrig sådär "för mycket" utan på en mer lagom nivå. Fast det är där vi har problemet, jag är väldigt lite lagom. Jag är antingen eller. That`s just me I guess. 
Men som sagt, antingen får jag bara leva med det eller så får jag ändra på det. Gråta är dock något jag ska göra mer framöver. Om det är så att jag känner för det alltså. Stänga in sina känslor är det värsta man kan göra. Det hjälper ingen att göra det, allra minst dig själv.
Kvällens kloka ord det,haha.

Ha det toppen nu. Det ska jag ha! Ska krypa ner i mitt lakan med tunn sovsäck (önskar den va monstertjock,haha) plus en filt över och sova nu. Varför jag har så många grejer att sova med? Jo, för jag är allergisk mot mitt duntäcke och har ej hunnit köpa/fixa ett annat. I en kall lägenhet får man då ta till flera lager, har även på mig sockar, leggings och en hoodie när jag sover,hehe. Tillsvidare får det bli så.

Kleeeemz!!







1 kommentar:

  1. tusen kramar till dig søta <3 o du e klok, gråta e de bæsta man kan gøra o det kænns SÅ bra efter :D ring mig næsta gång så kan vi gråta tillsammans <3

    SvaraRadera