29.9.11

Med barn?

Inatt drömde jag att jag hade en dotter. Jag har aldrig någonsin förut drömt att jag haft barn. Det har inte funnits så mycket på kartan så att säga. Anledningen är att jag inte vill ge upp mig själv. Men på senare tid har jag tänkt om lite. Jag vill ha barn, men om en lite mindre snar framtid. Är även "moster" till Josses Micke och han är ju helt underbar. Josse är ett bra exempel för mig på att man visst kan ha sitt eget liv också, även om det kanske blir 80% barn och 20% mig efter det lilla livet kommer till världen. Hon är en såå härlig mamma, bryr sig supermycket om sitt barn men har ändå kvar samma sidor som förut. Efter att jag sett henne bli mamma har jag kunnat tänka tanken på att själv bli det. Så tack Josse för att du lär mig så mycket om så mycket =)

Min dröm ja... Jag drömde att jag hade en liten dotter som såg ut ungefär som mig då jag var liten. Ca 4 år var hon och vi gick omkring i Oslo vid Akersälva som rinner genom stan och lekte och hade kul. Det var verkligen världens härligaste barn. En riktig liten solstråle.

2 kommentarer:

  1. Aaah!! jag blev helt rord nar jag laste det! :):):) Tack for det min underbara van!!

    Jag VET att du kommer bli en toppen mamma!! for du har sa manga underbara sidor och din lille unge kommer bli sa gullig och busig och ha en heeeel harlig personlighet tror jag, precis som du! :)

    SES SNART!!!!
    PUSSSSAR

    SvaraRadera
  2. ÅÅÅ fina du=) Saknar dig=) Bokade biljetter till fredagen nu=) kommer på middagen. Ska bli såå kul att se dig igen, och Lill- Micke oxå såklart =)

    SvaraRadera