28.9.11

Myrornas krig

Vaknade med världens huvudvärk och feber idag. Har knappt sovit något inatt heller. Det kan bli så efter en massage eller då man kopplat av riktigt djupt. Som jag gjorde igår. Vet vad värken beror på, har man spänt sig så mycket att man tillslut inte känner det så får kroppen en chock när den väl slappnar av. Och efter massagen känns det som att varje liten cell av min kropp jobbar för att jag ska bli bra. Det känns som att jag är "myrornas krig" på tv du vet? Som att min kropp bygger upp sig på nytt. En helt underbar känsla som jag aldrig tidigare haft. Detta var den nystart som jag behövde. 

Har tagit mycket bättre hand om mig själv på sista tiden. Vilket innebär från april ungefär och detta var det sista avstampet mot Katarina 2.0 kan man säga=) Nu är det en ny soluppgång i mitt liv kan man säga för att vara symbolisk.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar