29.9.11

Skrattattack

Har haft världens roligaste samtal. Undrar med vem?;)
Har varit helt slut halva dagen på jobbet och sedan får man skratta nästan konstant i en timma och plötsligt höjs energin nivån till max.
Skratt är verkligen healing alltså. Jag älskar att skratta och va med dem som fattar min humor eller får mig att skratta.

Har för övrigt haft en riktig toppendag med mina kollegor idag. Jag, Michelle, Gunnar, Malin och Hilde höll ställningarna på jobbet. Hade lite tråkiga kunder = kunder som ej vill ha hjälp men tillslut fick jag en riktigt trevlig prick som var inne i butiken 1,5 timma. Tyvärr köpte han inga skor då han hade ca 99,5 problem med sina fötter, men vi förhöjde lätt varandras kväll. Love it!

Nu är det dags för nedvarvning och sedan bär det av mot Sverige imorgon. Yay!!
Sov så gott nu!!
Kleem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar