6.9.11

Realityskit + tvförbrukning


Du vet säkert vi det här laget att jag har väldigt lite till övers för tv. Men! Jag måste erkänna att då jag ser på något blir det sån där "lättsam-dokusåpaich- kind-of-skit"
och så målar jag alltid naglarna eller fixar något annat som har med skönhet att göra samtidigt som jag ser det. Det är ju så man kan skratta åt det. Men det är skönt ibland att bara koppla ur sin egen hjärna lite tror jag. Speciellt som jag är en person som tänker väldigt mycket om väldigt mycket, så att säga.

Idag t.ex är det ösregn ute och jag är helt slut efter jobbet, då har jag hunnit se "Frogner" ett realityprogram på norska tv3 om livet i de fina delarna av Oslo samt Svenska Hollywoodfruar som jag kollar in nu.
Fast riktigt tv, på en tv maskin ser jag bara ca 5 gånger i året. Max tio. Kan ju hända jag glömmer av någon dag jag sett hos en annan person. Men hos mig står den endast på som sagt ca 5 gånger. Slå den om du kan;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar