28.9.11

Blodpudding med lingonsylt

Nu skulle man lätt kunna tro att det handlar om vad jag ska äta till middag. Åtminstonde för den som ej vet att jag helst avstår från denna maträtt. Det handlar om något helt annat. Igår efter att jag varit på Spabehandlingarna fick jag med mig några prov-produkter hem för att liksom kunna förlänga känslan. Efter joggingrundan går jag in i duschen med tända ljus och skön musik i bakgrunden. Vattnet strilar ner över min kropp, jag öppnar den lilla förpackningen och tvålar in mig. Jag tycker att det luktar lite konstigt, men ändå som något jag känner igen. Hmmm. 

Jag tänkte verkligen på vad det kunde lukta som hela kvällen igår samt idag. Och nu slog det mig. Doften är väldigt lik blodpudding med lingonsylt. Så den krämen ska jag ej köpa,haha. Undrar vad personerna bakom märket tänkte där egentligen? Dock är mina ansiktsprodukter helt amazing. Men vi får se i långa loppet om det blir någon förändring i min hy. Just nu känns det toppen.

Ha det underbart nu fina du=)
Kraam!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar