14.5.13

Tvillingar

Haha, jag trodde jag såg min handledare på praktiken i Slottskogen nyss! Han stog med en vän och snackade i parken så jag vinkade då jag bara var en liten bit bort och gick sedan mot dem då de vinkade tillbaka. Då ja kom fram sa jag: "Hej, hur e läget?
"Tvillingen" sa: Toppen, hur e d själv? Och det var då han sa detta som jag såg och hörde att det inte var personen jag trodde det var. Hahaha!

Jag berättade att han hade en som linkar honom supermycket och vi alla fick ett gott skratt över situationen.
Det roliga var ju även att killarna vinkade tillbaka. Jag frågade dem om det men de sa att jag såg så trevlig och glad ut så det var därför och att de bara tyckte det var kul att jag kom fram till dem. Sedan sa vi hejdå och jag fortsatte min powerwalk.

Detta fenomen har även hänt mig i Cairns i Australien. Fast då åt andra hållet. Då misstogs jag för att vara dykinstruktör x antal gånger kan jag säga! Men det var bara kul =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar