20.5.13

Lycklig lördag

Hej kära ni!
Hoppas ni har en härlig dag=)

I lördags jobbade jag först och hade den roligaste dagen på länge. Jag var själv i butiken och lite enrvös för det för jag kna ju inte allt, men det gick hur bra som helst! Jag var superproffsig och kunde svara på allt =)
Det var massor av folk i butiken men det verkade inte vara någon som upplevde att den fick vänta för länge, säger man hej till alla då de kommer och är glad ser de ju att man gör sitt bästa samt att man har sett att personen. Bara det gör mycket då någon kliver in i en butik tycker jag!
Hade såå hälriga kunder hela tiden som jag ficka massor av positiv energi ifrån =)

Jo förresten, då jag kom in på jobbet väntade en present från mina kollegor också! Ett armband från Pilgrim med olika berlocker på! Blev såå förvånade och glad över att jag fick det av dem! Det var för att jag ställde upp och jobbade då de var på kurs men jag hade aldrig förväntat mig något sånt här!

Efter jobbet åkte jag hem och gick i Slottskogen en stund, det var folkfest kan man säga! I och med Göteborgsvarvet var i princip hela göteborgs befolkning plus personer från andra ställen samlade i Slottskogen. Älskar stämningen som blir av det!

Efter en stund kom vänner hem till lägenheten. Vi skulle kolla lite på eurovision men mest umgås, skratta och ha kul. Det blev en riktigt toppenkväll med lägenheten full av underbara människor =)
Tacka alla ni för en härlig fest!

Vid elvatiden var vi några som kände att det var dags att bege oss ut. Port Su Soleil hade nämligen sin öppningshelg som vi ville gå på. Tur vi gick tidigt för det var fullt av folk när vi kom!
Men även om kön ringlade en bit så gick det superfort att komma in. De fansn hela 6 stycken betalstationer och det var det bästa som kunde ha hänt, för på alla andra ställen tar det megalång tid att komma in pga att man bara kan betala på ett ställe.
Väl inne på klubben blev vi bemötta på bästa sätt, fram till ca ett då det blev fullt hus så gick personalen runt och frågade bland borde vad alla ville ha att dricka m.m. Stället har verkligen klivit upp ett stort snäpp på servicestegen! Alla jag träffade på i personalen var hur trevliga som helst! Att Port Du Soleil nu huserar på Brewhouse har gjort att stället känns mer levande i sättet det är uppbyggt på. Det finns fler rum istället för ett stort och en bättre plats att vara ute på. Dock är läget ett minus verkligen. Men det är det enda negativa, allt annat har enbart blivit bättre.

Snacka om att vi dansade loss! Massvis av bra musik så jag körde ända tills det stängde. Mina vänner hade gått vid etttiden så jag var kvar själv. Funderade på om jag också skulle gå men jag var såå danssugen så var tvungen att vara kvar! och det var tur det för jag träffade på otroligt många roliga människor på grund av det. Alla var så himla härliga och har aldrig fått så många komplimanger i mitt liv på en och samma kväll. Sånna där roliga komplimanger som inte handlar om utseende utan om utstrålning och hur man är=)


Som du säkert förstår var detta en av de bästa dagarna på länge =)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar