29.5.13

Tommhet



Idag fick jag sitta vid ett piano en liten stund..saknar det så jag kan dö lite! Kommer knappt ihåg hur man gör längre, men sålänge jag får två veckor på mig att "cath up" blir det finemang. Åå vad jag längtar till juli då jag får min lön och kan köpa en synth!! Vill spela nuuuu!!! Hela kroppen känner av min längtan. Att det kan vara så tomt. Men jag kan uttrycka mig mycket mer via ett piano än via andra instrument och via instrument eller någon annan konstnärlig form kan man få ut sådant det ej finns ord för. Det är så vackert! Därför gör det på riktigt ont i mitt hjärta då jag saknar mitt piano. Som en kärlek man var tvungen att lämna men aldrig kommer över....





Bland annat denna låt kommer jag spela då jag väl får chansen att öva. Och mina egna såklart =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar