31.5.13

Godd enough


Det finns ett väldigt bra ord som betyder olika i olika omständigheter. Good enough!
Älskar det ordet! Vanligtvis ligger mina "good-enou"g högt på prestationsstegen, men idag är det till och med ett ofärdigt resultat som jag är stolt över. Jag pratar om min praktikrapport
. Har suttit och gjort den så gott jag kan och är färdig med det mesta, men hade kunnat skriva ett mycket bättre språk och hitta fler kopplingar med mera vill jag lova. Och referenserna är inte ens klara över huvud taget! Men, mina kära vänner. Idag är det mitt "good-enough! Det gäller att inse sina begränsningar! Och jag får ändå möjlighet att rätta till mina misstag senare. Därför är det enkelt att sluta fixa på den nu. För något år sedan hade ni inte kunnat höra detta komma ur min mun, men nu känner jag mig själv bättre =) Och det viktigaste är att må bra =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar