6.5.13

Det finns bättre dagar..


Jag vet inte riktigt vad som har hänt, men jag har ingen energi alls i kroppen. Orkar ingenting.. Inatt sov jag visserligen inget men har inte haft någon energi alls under hela helgen också..
Har knappt orkat prata i telefon liksom..

Idag har vi skola egentligen men fick skippa det eftersom jag är så utmattad, men ska släpa mig iväg för att göra ett HPB test i alla fall, så får jag det gjort.

Det är ingen superbra dag idag alltså, men jag ska göra mitt bästa i alla fall! Det jobbiga är att när jag mår såhär är det jag behöver att få bara vara i lugn och ro och sova ut. I lördags hade vi superkul då jag väl tog mit utanför dörren för att umgås lite med två vänner. Vi sågs bara en stund och ändå var jag helt slut och mycket värre igår och ännu värre idag, för nu har jag feber också...

Som sagt, idag då jag kommer hem ska jag bara ligga och chilla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar