13.5.13

Lite om min dag

Hej fina ni!
Idag har jag tagit tillvara på den lilla solen som fanns imorse. Jag gick en pw och blandade sedan in lite dans och styrketräning för mina ben i Slottskogen. Såå skönt sätt att starta dagen! Funkar  bra då jag ej går upp klockan sex i alla fall, annars blir det lite väl att gå upp tidigare än det för mig alltså! ;)

Hoppas din dag varit toppen!
Jag har så mycket funderingar i mitt huvud just nu, vad är det som händer egentligen?

Hur som helst har dagen varit toppen, med praktik på Bergsjögården där vi haft hand om lite övningar och lekar. Var så kul att se personalen och Anna och Sheila igen! Har saknat dem. Fatta vad tomt det blir då all skiljs åt och åker till olika platser i sommar! Det tråkigatse är ändå att Bella, min partner in crime i klassen ska sluta på utbildningen och flytta till Örebro =( Jag förstår henne verkligen, och man ska alltid följa sitt hjärta =) Men det blir så himla tomt att hon flyttar!

Hoppas du får en härlig dag imorgon =)
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar