8.5.13

Bilder från Oslo m.m


Jag känner verkligen för att visa upp lite bilde ridag, så då får det väl bli äldre favvoriter då. Jag gillar att ta kor tpå lite udda saker jag ser, men även att få till sådana där magiska bilder i naturen med mera. Så kolla in om du vill =) Alla är tagna i Oslo, min hemstad =) (Utom de sista två bilderna samt bilden från Coldplaykonserten). Sedan är inget fixat över huvudtaget med någon av bilderna och ändå blev de så bra =)



På en bar i Grynerlökka där jag dansade loss till betas från en grymt bra dub-step dj-




Kokosnöten, min bästa vän! Och ser ut som en säl, som är såå söt!


Efter en storm och innan nästa storm såg det ut såhär på fotbollsplanerna på Ekeberg. Bara jag trotsade vädret och gick ut, då det annars brukar krylla av människor i detta området. 





förd sopsäck på grund av paraplyförbud på en festival i Oslo.


En av mina favoritbilder of all times! "Stariway to heaven" kallar jag den.
Bilden nedan är taget på samma plats, taket till Osloa opera.



Innan jag flyttade till göteborg såg jag Coldplay live här, det var en magisk konsert! =)


Hösten då den är som bäst, den symboliserar en nystart för mig med rälsen som leder frammåt och det ljusa vädret, men att det är lite mörkare moln betyder att vägen kan bli lite kämpig..



Himlen var lika vid som det vitaste vitt och därför blev denna bild så bra eftersom byggnaden kom fram på bästa sätt =)

Vid eriksberg fann jag denna storslagna skulptur och jag gillar att se på saker från olika vinklar, detta var den coolaste, då man tittade upp =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar