3.5.13

En toppendag

God mogron!
Har tagit sovmorgon idag som underbart är! Igår sov jag NADA verkligen. Det bara gick inte.
Och ändå klarade jag av en marathonlång dag med examinationer i skolan igår. Jag kan säga att det var en kämpar dag, ville bara åka hem och blev började nästan gråta typ för allt. Men jag klarade det och kom hem "oskadd", yay!
Direkt däckade jag i min säng, och det kändes som om jag sovit tio minuter då det i själva verket var två timmar och tio minuter! Då behöver man verkligen sova alltså!

Nu sitter jag och dricker björksav och smoothie gjord på hallon, äpple, vindruvor, citron och apelsin samt psylliumfrön. Så himla gott! Det är att rekommendera =)

Snart ska jag ta tag i förberedandet inför praktiken men först ett avsnitt av New Girl, som Anna visat mig och som är superkul! Tack Anna =)

Ha en härlig dag nu snyggingar =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar