23.5.13

En saknad

Jag vet inte vad som hände igår, men våra dagar som vi skulle vara på Bergsjögården blev  ändrade och nu ska vi vara enbart på ett läger nästa vecka. Det blev så tomt så snabbt! Jag var helt tom inuti då jag tog vagnen tillbaka mot stan. Jag kände helt enkeelt av hur mycket jag kommer sakna dem jag träffat där, både barnen och personalen. Det blev som ett tomt hål i mitt hjärta! Jag älskar att träffa så hälriga personer osm jag gjort, baksidan är att det blir en sorg när man ej ses längre =(
Men som jag sa till Bella som flyttar från stan i sommar, så är jag glad att vi träffats istället för att jag aldrig skulle mött henne, samma med de underbara personerna på Bergsjögården.

Det konstiga är att jag ska ju vara där idag också men eftersom allt ändrades så snabbt igår så började jag sakna alla redan då..även fast jag kommer träffa många av dem idag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar