29.5.13

It`s such a perfect day!

Jag säger bara wow!
Jag hittade lugnet i Sjövik då jag och Sheila gick en promenad till bussen som tog ca en timma eftersom vi ändå bara skulle vänta på vår buss pga att vi missade den vi tänkt ta. Tur var det! Vi gick bland åkrar och ängar och får m.m. Det enda som hördes var vinden som susade i träden som skiftade i olika gröna färger. Det var så himla härligt! Vi var bara här och nu och njöt av stunden. Det visade sig att vi gått åt fel håll då vi skulle hoppa på vår buss, hur vi nu lyckades med det, men tur då att det var en skojig norsk som körde bussen och fattade att vi skulle mot Göteborg =) Så han stannade och plockade upp oss =)

Det var verkligen meningen att vi skulle missa vår buss och sedan gå fel för då fick vi den superfina promenaden =)

idag har jag även lärt mig "cup song" av en som deltog i lägret samt haft superkul med alla ungdomar! Åå va jag är glad att jag fått vara med om den här dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar