17.5.13

Bra start på dagen!


Idag lyser solen över Göteborg!
Jag passade på att ta en promenad innan frukost. Jag värmde upp innan den genom att dansa till Gnucci som spelar på Yaki-Da ikväll. Hade såå gärna velat gå men har knappt några pengar och dessutom ska jag jobba imorgon också, men det är ju ett mindre problem =)

Promenaden var inte någon vanlig sådan utan jag passade på att klättra massor i olika träd och svinga mig i grenarna. Lovely! Har alltid gillar att klättra i träd =) Det är så skönt att vara omringad av grönskan på något sätt. På vägen hem plockade jag kirskål att ha i min smoothie. Fatta hur mycket bra energi det finns i dessa gröna blad som plockas direkt liksom!

Vandrade även lite i Azaleadalen, de blommar inte ännu, men rhododendron, körsbärsträden och en gul blomma som ser ut som en jättelilja spred sin doft över dalen. Vinden kom och tog tag i det japanska körsbärsträdets grenar och omringade mig med rosa blad. Supermoment!! Det roliga var att en Sean Banan låt spelades i bakgrunden,haha. Inte min smak men kul ändå;)

Hoppas du har en härlig dag! Kramar =))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar