17.11.11

Versace for HM


Försöker gå in på HM`s hemsida. Förgäves. Deras samarbete med Versace släpps idag. Kan tänka mig att det ringalar köer kring de stora butikerna inne i Oslo i detta nu.
Jag har som sagt inga pengar just nu, ska ju bli student så får hålla i de korvören jag har, hade annars velat ha ett eller flera plagg samt acessoarer från denna kollektion. Hade tänkt göra ett inlägg om vilka saker jag hade velat shoppa, men ja, det verkar vara omöjligt. Har du lagt vantarna på något av de coola plaggen? Vilket/vilka?

För mig spelar det dock ingen roll vem som har designat plaggen, så länge de är snygga. Vissa blir ju helt till sig av att det står t.ex en Versace logga på lappen i nacken, men det, mina damer och herrar, kunde jag inte bry mig mindre om;)

Ha en riktigt härlig dag nu!
Så återkommer jag senare om vilka plagg jag hade velat ha;)
Kan säga att det kliar i fingrarna efter den silvriga klänningen. Vill egentligen åka ner med en gång och köpa den nuuuu! =(




I want!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar