7.11.11

Moving, Moving on


Titeln på detta inlägg är "Moving, Moving on". På grund av att jag går vidare och börjar ett nytt kapitel i livet. På många sätt. Jag byter jobb mot studier och Oslo mot Göteborg.
Idag sa jag upp mig från både jobbet och lägenheten. Det känns bra, fick en riktig kick av det. Nu är jag fri att göra vad jag vill, känns det som. Det var alltså detta jag skrev om igår, att jag hade "bestämt mig", men då kunde jag inte avslöja något.

Den 22 december bär det av mot Sverige "för gott". Fast inte förrän mellandagarna går flyttlasset med mina saker. Vill inte flytta på julen och i mellandagarna har man inte så mycket planer, inte alla dagar åtminstonde. Jag har inga möbler i huset så behövs bara en skåpbil för att frakta hem kläder och skor. Ja, man tror inte man har mycket grejer när man endast bor på 23 kvadrat, men då jag flyttade hit fyllde ägodelarna hela "vanen". Och nu har jag dessutom 50 par nya skor,hehehe.

Ser fram emot en ny start i min nya hemstad. Är så lycklig och glad över allt nu!














1 kommentar:

  1. Käraste sötnos!Vad spännande d blir!Är så tacksam att få möjligheten att få vara här och få ta del av dina nya planer...Vad jag tror kommer d gå jättebra.Du har ju en sådan härlig utstrålning och har en sådan fantastisk personlighet.Jag önskar allt d bästa för dej!Puss Hjärtat o Lycka till!<3 M

    SvaraRadera