5.11.11

Stora Afrika

Har just varit på middag med Hilde, Rasha och Malin från jobbet. Vi åt asiatiskt på "Lille Asia", eller som mannen i telefonen svarade då Malin undrade om hon kommit rätt att "Nej, du har kommit till "Stora Afrika". Hahaha, tyckte ha i varje fall. Har haft en toppenkväll, (menat att jag alltså har velat lägga mig ner på golvet för jag har skrattat så mkt att jag inte orkade sitta längre, men sånt skick får man hålla utanför restauranger dock, tyvär ;) ) men det blev en tidig en. hade tänkt möta upp min vän Michel, men hinder inträffade från det hållet tyvär och alla andra är out of town. Men, det går fint trots att jag egentligen är partysugen,haha., Ska ju till Manchester i helgen så det blir massor av party där istället. Yay!

Hoppas du har det toppen i vimmlet eller  vart du än är =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar