9.11.11

Glad tjej

Idag är en riktigt bra dag. Är sjuk, höll på att svimma flera gånger på jobbet idag, så jag åkte hem. Bortsett från det är jag väldigt harmonisk. Så himla skönt. Sov nästan fyra timmar efter jag kom hem. Jag var helt slut på alla krafter kändes det som.

Jag är superglad idag. För "S" har fått nytt jobb som han kämpat så för, vi ska till Manchester på fredag och träffa Josse, och är superglad över att jag ska flytta till Göteborg och komma närmare familj, pojkvän och vänner. Har så mycket att vara glad över =) Jippi!!
Hoppas du har det toppen!!





Mysigt med en värmande halsduk i dessa tider!
Älskar att vira in mig i mysigt sjalar och halsdukar. Önskar mig en senapsgul grovstickade sådan samt en liknande i vinrött.

Krem!!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar