25.11.11

Lite om mycket

Det gick aldrig att sova inatt. Igår tyckte jag det var ett onödigt påhitt det där med sömn. Egentligen vad jag trött som tusan. Men säg det till min kropp, snälla. Jag har redan försökt 100 000 gånger att lugna ner mig. Hjärtat slår bankande slag och vill att jag ska ut och leva livet. Men hur smart är det, för då behövs, just det ja, sömn, innan.

Idag är en dag som jag verkligen känner livet i mig. För en månad sedan fram till tre veckor innan idag var jag superdeppig pga att jag tog ett dagen efter piller. Förra helgen lättade depp-dimman och igår kom äntligen mitt riktiga jag tillbaka igen, på allvar. Så himla skönt! Är nog därför jag har svart att sova nu. För nu vill kroppen och psyket ta igen allt jag ej gjorde då kan jag tänka;) Har fått tillbaka mitt driv nu och mitt " jag klarar allt" tänk. Shit vad en hormoncocktail kan göra med en hälsa och att bieffekterna sitter kvar så länge! Samtidigt är jag ej redo för barn än, så då får man bita i det sura äpplet, tyvär.

Idag ska jag ut i skogen, vill helst gå nu nu nu! Men först frukost! Hade hoppats min syster Annika var hemma så vi kunde skypeats om hennes bravader i Bali och Thailand, men det får bli en annan gång.

Ha en underbar dag nu!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar