17.11.11

Aaah!



Det är så himla mycket snyggt i Versace kollektionen att jag döör. Jag vill ta mina sparade pengar och köpa nu, nu, NUU! Vilket test detta är alltså! Att hålla sig från att köpa något.
Kom äntligen in på sidan, och det är verkligen hur mycket snyggt som helst i både klänningar, jackor, skor, väskor, acessoarer. Jag gillar det glamourösa, även om jag i grunden är en hippie,haha. Man kan vara hippie på insidan och glammig på utsidan, eller hur!

Klänningen nedan är från Cavalli for HM för fyra år sedan. Den ångrar jag nästan varje dag att jag inte tog mina sista pengar och köpte. Älskar den! Tycker det är det allra snyggaste plagget någonsin av alla HM`s samarbeten. 2000,- hade den kostat då. Ingenting för denna snygga klänning! Buhuu =( Sörjer lite faktiskt;)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar