16.11.11

Supersäljardag - nu myskväll


Idag har jag varit på min absoluta topp. Jag går omkring och är kär hela dagarna, lite tankspridd också tydligen,haha. Men åå vad det ger mig energi. Känns som jag klarar allt. Då jag är singel blir jag väldigt stark i mig själv. Men nu när jag är tillsammans med S får jag ännu fler underbara känslor i kroppen. Har man det bra i sitt förhållande är det för mig myycket bättre, alla gånger, att ha det. Det är då man hittar den där speciella personen som man vet vad man saknat. Innan denna person hade man ingen aning om att kärleken kunde kännsa så mycket och påverka en så mycket till det positiva. En häftig känsla. Min kropp älskar närhet så blir perfekt att flytta snart också. 

Åter till dagen...I och med utstrålning och topp-humör har jag dragit till mig endast trevliga kunder som ler och är glada. Då blir det mer" att umgås" på jobbet. Att jag umgås och har en relation till kunderna alltså, och då trivs jag som fisken i vattnet. Älskar att jobba i butik då! När det är folk, men man ändå har tid att hjälpa dem, prata om allt möjligt och ge bästa möjliga service. Det ger resultat - alla gånger! Sedan har vi gjort om i butiken också, det är alltid lika kul. Jag älskar speciellt att skylta om! 

Nu sitter jag i soffan med en kopp te och myser. Skönt att varva ner nu. Hoppas din dag varit riktigt bra!








God natt fina du!

1 kommentar:

  1. DU är värd allt d BÄSTA cuetipai!Duktiga FINA DU!M

    SvaraRadera