17.11.11

I want Christmas


Lyssna på den här låten medan du läser texten för en "större effekt" ;)



Jag vill ha jul nu!! Jag är så himla sugen på det. Funderar på att sätta upp allt mitt glitter som jag köpte förra året.  Känns lite tidigt, i december är det mer okej. Men whatta ...;) Alla gör som dem vill såklart. Jag vill ha julmust, clementiner, knäck o.s.v nu. Är till och med lite sugen på glögg, jag som inte ens gillar det,haha.


Ge mig julkalender och dofter från allt som hör julen till. I want! Har otroligt mycket julkänslor i kroppen och har redan tänkt ut alla presenter jag ska ge. Älskar att både ge och få julklappar. Det är något spännande över det. Älskar ju i och för sig överraskningar över huvud taget,haha.

I dessa "jullängtar-tider" är det tur att det finns "Jul på Liseberg" som öppnar i helgen. Tack och lov för det! S har fixat gratisbiljetter till oss, hej vad vi ska "Jula" på söndag alltså!!


Vad passar väl bättre än att avsluta denna texte med : God jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar