6.11.11

Lättnad


Jag känner en stor lättnad nu. Jag har haft massor av finnar, eller snarare bölder i ansiktet mer eller mindre sedan augusti i år. Och det har bara blivit värre och värre. Förut brydde jag mig inte så mycket, men efter att ha fått ännu fler utbrott den här helgen har jag varit lite deppig över det.
Men nu har jag beställt hem två produkter som har hjälpt många, så hoppas något hjälper för mig. Annars är det läkare nästa. Vill bli av med detta nu.

Men som sagt. Nu känner jag mig lugn över detta. För tror verkligen att något av det kommer hjälpa. Bara att veta att det kommer bli bättre gör det bättre redan nu. Du vet, som när du är supersjuk, men då du kommer till ett sjukhus blir det bättre för du vet att där finns folk som kan hjälpa dig.

En av produkterna, "Clearly Gone" som bara fanns att köpa i Sverige, är  vitamin B5. Det finns naturligt i viss mat, men inte i tillräcklig stor grad. Denna vita min hjälper talgkörtlarna att reglera talgproduktionen och då slipper man finnar i princip. Det blir bättre i alla fall, åtminstonde för 90%. Oavsett anledning, hormoner, dålig kost, stress m.m. så hjälper det just på grund av att talgproduktionen blir normal, och då komme ringa finnar uppstå.
( Det är verkligen konstigt, för jag har aldrig haft finnar annars, någon enstaka ibland bara. Så de jag pratat med tror det beror på hormonrubbningar och stress. Stämmer väldigt väl att jag varit det, men jag var mycket mer stressad innan och då fanns inte den minsta tillstymmelse till finne,jaja)

Den andra produkten jag köpte heter Ecnaclyn och är en tablett med ett mjölkprotein som visat sig ha väldigt bra effekt mot acne. Vill du veta mer om någon av dessa tillskott är det bara att googla på namnet =)

Är helt slut så ska sova nu=) Ha det toppen!!

1 kommentar: