21.10.11

Världens bästa besök

Ååh! Imorgon får jag  världens bästa besök. Min älskling S kommer till Oslo. Trots att jag inte är på topp. Har man människor runt sig som vill vara med en även fast man är sjuk är man lyckligt lottad. Och då har jag det bra. Eftersom S kommer imorgon och Elin kom förbi en stund idag och muntrade upp mig. Känner mig redan bättre efter hennes besök så kommer säkert vara bra till söndag igen efter S varit här. Det är verkligen läkande att vara med dem man tycker om.

Är så himla lycklig!! Var två veckor sedan vi sågs vilket känts som en evighet. Men nu är det mindre än 24 timmar kvar till vi ses. Är så glad över att jag har en så underbar pojkvän. Men det är jag såklart värd, precis som alla andra också är=) Vi ska bli behandlade bra i livet!





1 kommentar:

  1. Gorgeous swetti en utav d finaste på jorden!PUSS!

    SvaraRadera