14.10.11

På resande fot


Imorgon är det dags att åka hem. Hem till gården;) Jag ska alltså hem till Dalsland där jag växte upp och spenderade min barndoms glada dagar så att säga. Ska bli så kul att hälsa på, både mamma och pappa, Josse, Micke och Josses föräldrar ska hinnas med.


Vi har planerat in ett besök på en pizzeria i Vänersborg som vi alltid brukar äta på eftersom Josse har många allergier kör vi på säkra kort, och sedan ska vi gå en barrrunda i Trollhättan som vi tänkte avsluta på Lipz, som är en klubb där. Det bästa stället för drinkar är helt klart Strandgatan, men obs obs, enbart om sommaren då man kan sitta ute i deras lounge som jag älskar. Det var där man hängde när jag pluggade, kan ju ha ändrats en del men då får vi bara höra oss för om vilka ställen som gäller numera. Shit vad jag lät gammal nu,haha.
Det kommer hur som helst bli en riktig toppenhelg, det känner jag på mig.

Bästa att sova nu, bokade en tidig buss imorgon så jag ska få så mycket av tiden som möjligt med mina vänner och familj=)

Sov så gott du också!


 

Hade svårt att välja vilket av korten jag skulle lägga upp,haha. De är superlika men var ändå så svårt. Så jag gör det enkelt för mig och visar upp båda,haha. 
Sen kan jag även passa på att erkänna att jag valt klänning i ca 45 minuter till utgången på lördag. Det är sååå svåårt att välja om man bara kan ta med sig ett plagg, man vet ju inte vad man kommer vilja ha just då, så man måste gå igenom olika scenarion i huvudet. Nu kom jag på att den klänning jag valt har en tendens att åka upp mot rumpan, åååH jag orkar inte byta. Det får bli den nu ändå och jag får spendera lite av kvällen med att dra i den, Jaja. Man skulle kunna tro att jag tänkt på allt när det tar så lång tid att välja, men tydligen inte;)

Krem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar