28.10.11

Riding the bus

Hejsan hoppsan! Nu är jag påväg äntligen. Sitter på min favoritbuss Bus4you påväg mot Göteborg. Har haft en fin morgon med försening av buss till stan som ledde till att jag träffade en busskompis till mig som skulle ta nästa buss. Sammanträffande =)
Sedan gick jag min vanliga runda mot BIT salladsbar där min systers vän Heidi jobbar. Älskar deras sallader! Man väljer själv precis vad man vill ha och så har de pesto. Ogillar dressingar men vinaegretter och pesto är mums alltså! Dock har väldigt få matställen det.Så den ska jag ta och hugga in på nu samtidigt som det blir en film, Snabba Cash. Har inte sedd den än, vissa säger den är superbra andra att den är kass. Får se vad jag tycker om en stund då.

Ha en underbar helg nu kära du!!
Massa kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar