21.10.11

Möjligheternas bröd

Hur många kollar såhär noga på en förpackning? Jag gör det åtminstonde. Måste alltid ha något att läsa eller se på när jag äter. Det bara är så. Ibland, ifall det absolut inte finns någonting blir det att man läser innehållet i tandkrämstuben för 100ade gången,haha. Vi har alla våra beteende. Och i duschen blir jag väldig lätt uttråkad vilket har gjort att jag numera kan beskriva hur man ska "balsamera" håret på finska. Om än med en brytning;)
Vi kan sammanfatta det med att jag gillar att läsa helt enkelt.

Kolla vad som står längst ner. "Möjligheternas bröd". Superkul, älskar sånna här små påfund. Det roliga var att jag skämtade med Elin om detta precis innan. Bröt mitt knäckebröd mitt itu och sa: "Haha, kolla här, nu har jag två små bröd". Och sen såg jag den här texten.





1 kommentar:

  1. Visst är sånt super kul att få upptäcka o glädjas åt. Tada!Simsalabim!Voila:)

    SvaraRadera