29.10.11

Toppenkväll

 Oj oj oj! Vilken underbar kväll vi hade igår. Först när jag anlände till Göteborg fick jag stå och vänta in mitt sällskap i gången, eftersom han var senare än mig blev jag inbjuden till hans granne,haha. Supertrevlig, men just då kom S. Sedan började vi en toppenkväll med lite oväntade inslag. Skulle äta thai hade vi tänkt, men full fullt full. Så vi gick mot ett indiskt ställe på en av långgatorna istället. Aldrig ska jag gå dit mer. Personalen var hur knäpp som helst, för att säga det milt. Både jag och S har varit där innan och då var dte superbra, men herregud för en kväll där igår alltså. Efteråt var det bara kul dock. Vi har ju superkul i varandras sälskap så då bloir allt kul.

Så blev jag visat ett av hans favvo-hak i stan. Ölstugan tullen. Väldigt nice, men jag är ju mer en danstjej,haha. Tänkte att han skulle känna massor av folk där och jag skulle inte känna någon, men så var det tvärt om. Tänk att i en stad där jag bara tjänner några få personer så träffar jag två av dem på samma kväll. Blev så otroligt glad att se dem! Kände mig genast mer hemma i min framtida stad. Börjar gilla Göteborg alltså!

Det allra bästa på min kväll var helt klart promenaden hem. Har nog aldrig skrattat så mycket i mitt liv. S gjorde en parodi på mig och härmade hur han tycker att jag gör i vissa situationer. Fast på ett kärleksfullt sätt såklart. Jag skrattade så jag inte kunde stå upp. Var "såhär nära" från att lägga mig på marken av skratt.

Ha det toppen nu!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar