6.10.11

Åh Robin!

När jag var liten tyckte jag att "den däringa" Robin Hood var en riktigt stilig en. Man kan nog säga att jag var lite småkär i honom. Jag gillade honom, min yngsta syster Tintin och min mellansyster Ivar i Mysteriet på Greveholm. Tror nog alla kan falla lite för en tecknad figur när man är liten. Så ville jag hemska gärna se ut som Marion och ha en sådan där fin blomsterring som hon har på fingret. Ååh vad jag ville ha en sån. Jag brukade plocka jasminblommor som växte utanför vårt hus och sätta mellan fingrarna. Sedan låtsades jag att jag var henne.

Robin verkar som sagt vara en riktigt störtskön kille, så det är nog inte så konstigt ändå att det var honom av alla Disney figurer jag fastnade för =) Hade du någon gång en lite crush på någon tecknad figur eller någon annan från ett barnprogram/barnfilm?



En stilig räv. Riktigt foxy;)


2 kommentarer:

  1. Katarina! Du borde verkligen lägga upp mer bilder på dina kläder och skor för du har jäkligt snygg och inspirerande stil!! :D Bra att du länkar din blogg till FB så jag hittar hit lätt :D

    SvaraRadera
  2. Å vad glad jag blir av din kommentar. Om att jag har en inspirerande stil=) Vem vet, jag kanske slänger upp lite fler bilder på mina outfitts =)
    Ha en underbar dag nu!! =)

    SvaraRadera