26.10.11

Black and gold




Hejsan hoppsan! Idag har jag gjort nya naglar. Eller ja, som man säger, manikyr. Oh lala;) Hoppas de håller till lördag i alla fall.
(Även fast jag tar på två lager överlack kan det hända att det skavs bort efter en dag i kanterna då jag har ett "handarbetsjobb". Att jobba med skor är alltså inget för dem som vill att lacket ska hålla länge. Men jag är glad att jag har starka naglar som håller bra. Annars kan de brytas av lätt har jag hört från mina kollegor.)
Fast som sagt, med två lager genomskinligt lack över brukar det hålla tre dagar i alla fall. Som du ser ovan är jag inget fan av att bara ha svarta naglar, gillar att ha något som bryter av i så fall. Som ovan med guldlack längs kanten =)

1 kommentar:

  1. Åh va snyggt!Du e jättebra på att fixa!D blir alltid så snyggt!PUSS<3at

    SvaraRadera