19.10.11



Idag träffade jag på en man på genomresa då jag skulle gå på trikken. Han frågade hur man kunde komma till centrum vilket jag såklart visste;) Vi började prata lite innan vi gick på och då berättade han att jag hade väldigt starkt aura i grön färg. Och en väldigt positivt energifält runt mig.
Samt att han reste runt i världen och just hade kommit från ett buddisttempel i Thailand men att han var från Bali.

Sedan gick jag på och satt och mediterade lite. Man får ju passa på, då vi kom till centrum sa jag till honom att vi var framme och vi gick båda av. Han sa att det kändes väldigt välkomnande att träffa någon som var så öppen och trevlig och glad. Och som tack för att jag visat honom vägen sa han att han kunde berätta lite om mitt liv innan idag samt om framtiden. Jag har aldrig trott på något sådant här, mycket annat men inte detta. fast han berättade så i detalj och helt korrekta saker ur mitt liv, saker som jag inte ens berättat om för någon, så jag kan säga att jag kan tro på det nu. 

Om framtiden sa han att man kan förutspå det, men det kan ändra sig väldigt eftersom vi alltid har val i livet. Men han sa att så länge jag tar val med hjärtat och väljer i glädjens tecken, sånt som jag mår bra av, kommer jag ha ett underbart liv. (Här skulle man kunna vara kritisk och säga att han säger bara så för att han inte kan, men jag tror nog inte att man kan se exakt vad som händer i framtiden.) Han berättade att jag tidigare i livet varit igenom en kris men på grund av den har jag kommit ut starkare och kommer resten av livet ha nytta av allt jag lärt mig då. Där var ett vägskäl i mitt liv och ett bra exempel på att man kan påverka sitt öde, menade han. För där hade jag kunnat ramla ner i ett svart hål som han uttryckte det och det var det ödet egentligen visade, men att jag tagit mig ur det och kommit över på den ljusa sidan trots att "ödet" visade något annat och att jag kommer stanna där nu.

Det jag skulle tänka på är att tro på mig själv. För jag har mycket mer kraft, styrka och visdom än jag tror. Då kommer jag nå dit jag vill. Jag har en förmåga att få andra att må bra som jag skulle utnyttja inom det yrket jag kommer ha. Avslutningsvis sa mannen att jag varit ballerina i ett tidigare liv. Därför har jag lite problem med min nacke och rygg nu och gick på tå som liten. Samt att jag redan träffat min nuvarande kille i ett annat liv, då vi blev separerade p.g.a att vi hade olika "klass och bakgrund" men att vi nu hittat varandra igen.
Det du;)

Allt detta och mycket mer sa han utan att jag berättat eller frågat om någonting.
Coolt eller hur. Han sa väldigt mycket mer egentligen men jag väljer att behålla det för mig själv=)

3 kommentarer:

  1. Åh va intressant o häftigt att sådana saker bara kan händ sådär!!D e ju så man ryser!Tänk va ödet kan va spännande! d e ju d jag har sagt till dej att du kan så mycke mer än du tror.Va inte rädd för d nya!Testa o se, o om d inte går So What Du har iallafall försökt o du har säkert lärt dej något.Rädslan sätter stopp för mycke.Jag håller på DEJ du glada söttis!DU KAN!!

    SvaraRadera
  2. Otroligt häftigt, ja vill jättegärna bli spådd, om man nu vågar tro:)puss Emmeline

    SvaraRadera
  3. Ja, det var en väldigt spännande upplevelse. Men jag sa att jag ej ville veta så mkt om min framtid. Bara i stort. Trodde aldrig att man kunde veta så här mkt om en person, men nu kan jag verkligen tro på att vissa har en sådan förmåga. Häftigt!

    SvaraRadera