30.3.12

Vin,kort konst

Det var såå kul igår. Hela dagen var underbar.
På eftermiddagen gick jag till Carins studio och träffade även en kvinna hon delar studion med. Såå trevlig!
Då Carina var färdig med sin målning följde hon med till mig och vi tog en te och bara pratade och skrattade och hade kul. Sen drog vi från mig in till stan. Jag mötte upp Annika efter hennes jobb och vi drog tillbaka till Järntorget för att kolla in Andra Långatan. Där blev det två glas vin och lättpåverkade mig blev såklart berusad på det,haha.

Vi var på Mitt andra hem, Sejdeln och Publik. Vinet var billigast på Sejdeln, och även goast där, men folket och stämningen var roligast på Publik. På Sejdeln spelade vi lite kort också, vin och kort i kombination är riktigt nice,haha.

Då vi såg att tiden började närma sig "sista vagnen hem" gick vi tillbaka mot spårvagnarna och passade i väntan på dem på att hoppa lite på studsmattan vid Järntorget. Älskar den! På Folketshus var det också fest av något slag. Så vi stog utanför och dansade loss till LMFAO, haha. Wiggle wiggle;)

På vagnen hem träffade jag på en asnice tjej.
Göteborg är verkligen staden med såå trevliga tjejer. Vart jag än går ut träffar jag alltid på några trevliga brudar. Underbart! Älskar det!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar