1.3.12

Ingen fransk konstnär

Tjohoo!!
Ikväll ska det bakas inför min fest på lördag.
Vem vet vad det kommer bli..;) Annika vet men det får hon hålla tyssst om,hehe, annars kanske hon ej får smaka?
Har gjort en spellista på fem timmar på spottan också. Det är alltid bra att göra för långa spellistor ifall det är någon låt man inte känner för när festen äger rum. Det blev en salig blandning kan jag säga. Du kan lyssna själv om du vill eller låna den ifall du behöver lite blandad partymusik =) Bara klicka på länken nedan:

Party Party låtar

Resten av dagen har jag varit med min syster samt målat. Två tavlor blev det som nu ligger på tork. Händer, penslar, armbågar och hårpins har använts för att göra konstverken. Nu är det dags för lite soppa, jag är ingen såndär fransk konstnär med cigg, basker och baguette;)

Ha en underbar kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar