15.3.12

Azealia Banks


Jag kommer gå på Way out west i år. Stämningen som är där är helt magisk. Men än så länge är det ingen artist som lockar riktigt. Jag och min kille älskar båda Bon Iver och med honom ska det bli kul att kolla in denna man, men annars gillar jag bara att gå på konserter med fart i. 


Förra året var perfekta artister bokade, plus dj`s. I looove! Kommer självklart se Blur, för deras musik är ändå gjord för att spelas live och har gillat dem från och till sen högstadiet. Det finns dock en artist som gör att jag börjar känna festivalsuget ännu mer och kommer tycka att det verkligen blir värt att köpa en biljett, Azealia Banks. Jag hoppas på en riktigt grym konsert från henne.

Nedan finner du en av hennes låtar i både original samt en bra mixversion. Håll till godo =)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar