29.3.12

Goor morning sunshine!

God morgon mina vänner!
Hoppas ni sovit gott och vaknat upp till en underbar dag.

Jag hade en dröm inatt om att stora tjocka spindlar invaderade mitt hus och var ganska svårt att sova efter det kan jag säga..Men nu är jag uppe och helt okej vaken,haha. Ska iväg till vårdcentralen och ta lite prover idag. Bara i förebyggande syfte =) Så inget allvarligt. Annars kan jag säga att jag hade lätt sovit lite till,haha.

Igår var en så mysigt dag. Jag och Sara pluggade, sedan hängde jag med henne nästan hela vägen hem. Åkte nämligen till min syster efter det och de bor nästan på samma plats. Va såå mysigt och komma till Annika. Påminner mig om hur många jag kände bodde i Oslo då jag klev innanför hennes dörr. Så lite nostalgi där.

Vi bara myste och chillade, lekte med vioce plus och kollade Ture Sventon. Ja du läste rätt. Det är ju banne mig superkul, men bara om jag kollar med Annika. För vi skrattar åt våra egna skämt där=)

Ha en underbar dag nu!
Kramar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar