15.3.12

Nojjig


Sitter och äter frukost nu, helt nojjig är jag på kuppen.

Har varit en del på sjukhus det sista, tagit prover m.m. och lite innan nio ringde ett dolt nummer till mig.  Jag svarar aldrig på dolda nummer, så lät det ringa, men så kom jag på att tänk om det är något med mina provsvar som en läkare ringer om? De ringer alltid med dolt nummer. Fattar ej varför!

Har sjukt ont i magen nu och alla möjliga hemska scenarion far genom huvudet. Jag är en person som tänker 100 mil för långt i tankarna. Det är otroligt bra när man behöver vara kreativ att ha den egenskapen, men utöver det är det rätt slitsamt faktiskt. Som nu. Åååå hoppas allt är lugnt!

För säkerhets skull kommer jag ha telefonen med mig överallt och vara beredd på att svara hela tiden idag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar