1.3.12

Otippat


Jag har kollat på Melodifestivalen ikväll. Några av den senaste deltävlingens bidrag i alla fall. Snabbspolade de låtar jag ej gillade och kollade in de bidrag som jag gillade. Shit! Det var ju skitkul ju! Hade velat vara där. Ja ibland kan man sannerligen ändra sig. Gillade både Charlotte, Danny och den där låten som hette Kyss Mig, vet ej vem det var som sjöng den. Dock vet jag att det är en från stora staden Mellerud som skrivit den.
Coolt! Kändes väldigt "göteborgsk" den låten,haha. Lite sådär "Håkan aktig". Men han har ju inte patent på sitt sound så..;)

Så glad att Danny gick vidare men ville att Charlotte skulle gjort det också. Det var en riktig schlagerdänga som jag hade velat var med i finalen.
Har hört Loreens låt också som jag gillar och den där killen i andra omgången som hade kostym och dansade. ( Lite tråkigt nummer men vilken grym låt!) De två och Danny hejar jag på.

Ser du på Melodifestivalen? Det är lite tjatigt att det ska vara så långdraget, men kul att det är så många bra låtar i år.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar