26.3.12

Energi av möte


Ååå va kul det var att umgås med Carina idag! Fick massor av energi från det. Hann vinka till Naures också då vi gick förbi vårt gym. Dock fick jag ej komma in så kunde inte ens byta ett ord med varandra eftersom jag glömt mitt gymkort. Och det visade sig senare att Carina glömt sina byxor, haha. Så kan det gå. Det var inte meningen att vi skulle träna någon av oss idag;)


Kollade på lite fler ekvationer då jag kom hem. Har gått igenom det, procent och statistik idag. Låter kul va? =)Men som sagt, fika med Carina var sjuukt nice =) Hängde på ett ställe som heter Nöller i Haga. Bra om man ska ha kaffe eller te, men annars var det lite sådär tyckte jag. Kommer uppdatera om jag hittar något annat bra ställe istället så ska du få mina inside information;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar