18.7.11

Va, gillar du inte den?

Jag har väldigt svårt att ta illa vid mig. Folk får tycka och tänka vad de vill om mig. Men alla har sina svaga punkter. En av mina är:
Säg att jag har en låt som betyder suupermycket för mig. En låt jag älskat länge. Så spelar jag upp den för någon som betyder mycket för mig och den personen bryr sig inte ett dugg. Då blir jag lite sårad. Just för att här har jag en låt som jag verkligen älskar med mitt hjärta och själ och sedan avfärdar personen låten på ett ögonblick. Då var det magiska med den låten borta. Min lycka som jag kände då jag hör den har berövats mig. Åtminstonde för ett bra tag.

Såklart är jag väl medveten om hur olika smak vi människor har, även inom ämnet musik. Så frågan är varför jag blir lite ledsen för detta ändå. För det har hänt några gånger faktiskt.
Kan det hända att jag liksom identifierat mig med denna låt och när någon verkligen ogillar den tar jag det personligt och tar åt mig personligen? Där har jag nog satt fingret på tån alltså;)
God natt nu=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar