22.7.11

Jaaa!

Gissa vad? Jo, jag ska ju till Göteborg på Way out West. Och nu har jag hittat sovplats, finally. Jag gillar inte att tränga mig på folk, men det lösta sig superduper. Carina erbjöd mig att dela sin nya lya.
Och jag känner genast att jag tar tillbaka allt elakt jag sagt om Göteborg. Sist jag var där var det faktiskt en underbar stad.. (Utom att man måste betala på Mc-Donalsd toan. Visst, det heter inte "WC - Donalds", men om man ändå köper något borde man ALLTID på ALLA restauranger få låna sådana faciliteter. Shame on U!! Fast då jag som sagt ändå inte äter där mer än få gånger per år. Noll hittils, vilket min kropp tackar mig för, kan jag se förbi det. )
Hur som helst.. Detta skulle inte bli något inlägg om toaletter. Nu tillbaka till planen...

Tack så himla mkt Carina att jag får bo hos dig! Är så glad att kunna träffa henne lite mer. Det är henne och Josse jag saknar mest i mitt vardagsliv. Och i sommar har jag faktisk haft möjlighet att umgås relativt mycket med båda.Efter semestern då alltså. Shiit vad kul vi ska ha! Synd bara att miss C råkade boka fel biljett och bara har entre till lördagens festligheter. Och nu finns inga fler biljetter kvar. Blä!
Men ska ändå gå med min syster också så. Fast synd för miss C som sagt!

Ha en underbar dag vidare. Heja Göteborg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar