26.7.11

The person i thought you were


I`m gonna miss the person I thought you were


Jag kom på den här meningen igår då jag konstaterade att jag inte bara har lätt för att bli kär, utan enormt lätt för det. Man ser bara de bra sidorna hos en person i början och det är lätt att tillskriva dem egenskaper de inte ens har. När man setts ett tag, tagit reda på lite mer om denna människas egenskaper kan jag bli väldigt förvirrad och osäker. Många gånger har jag sörjt lite efter att ha slutat dejta någon jag gillat "a little bit" för jag trodde ju att den personen var så bra. Men jag har sagt det förut och jag säger det igen. Jag ger bara av min kärlek till dem som gillar mig tillbaka. Och om vi säger att någon inte vill träffas mer var den inte så toppen som jag trodde. Hade jag vetat det med en gång hade jag absolut inte gillat denna människa. Nu råkade det bara bli så att jag fick vilseledande information först och alltså fick reda på det dåliga om personen lite för sent. Så därför saknar jag alltså inte alls den personen som jag slutade dejta, utan den människan som jag trodde han var. Smart mening eller hur!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar