11.7.11

Today

Idag har detta hänt:

- Stine och Carly kom och besökte mig på jobbet. Synd att jag hade för mkt att göra så jag ej kunde vara med dem lite. Men jag blev såå glad att de kom inom butiken. Älskar när dem jag känner gör det.

- Johanna kom in och hälsade på hon också. Mycket besök idag. Hon löste ett problem jag hade med omgörning en av klänningen. Tack vännen!

- Jag har tränat hårt i en timma.

 - Mediterat har det också blivit tid till. Behövdes. Behöver vara fokuserad hela tiden denna vecka och då innebär det att man måste ta sig tid att slappna av också.

- Läste ut Elsas Värld. Gillade Elsas mode bättre, den blev jag helt frälst i och har läst fyra gånger nu,haha. Fast båda var bra.

Imorgon är det jobb som gäller.  Men efteråt är det dags att hitta på något kul!

Ha en underbar kväll nu snygging!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar