13.7.11

2 möten i söndags

Jag gillade min söndag skarpt. Måste berätta en sak jag glömt om denna dag..
Då jag klivit av bussen i Oslo sprang jag på Trygve, en vakt från jobbet. Ååå vad sånna här saker gör mina dagar. Då man plötsligt träffar på någon man känner, helt random. Älskar det!
Då jag tagit 34bussen upp mot Ekeberg hände ännu en spännande, kul sak.
Efter jag gått ut genom dörrarna kånkades på den extremt tunga väskan, med "sverigemat" i, stegade en kille ikapp mig för att fråga hur det kom sig att jag såg så otroligt glad ut. Han verkade nice så vi pratade lite och det slutade med att han fick min tillåtelase att adda mig fb.

Visst är det härligt att bara träffa folk sådär! i LOVE. Det bästa är att det kan hända vem som helst, var som helst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar