23.7.11

Today


Idag är en mycket värre dag. Det är som om jag var med på den där ön där folk blev brutalt beskutna av någon som klätt ut sig till polis. Jätte konstigt, men jag känner det som att jag också varit med om det.

Var hos en kompis förut och grät hela vägen hem. Och massor förut idag.
Fast jag behöver nog bara få ut det. Så ordnar det sig. Skönt att veta att det inte var någon stor organisation som låg bakom det hela, men oavsett vem som gjort detta hemska är det lika hemska och jobbigt att vara me dom för det.

Var nere på stan idag. Det kryllade av folk. Mycket mer än det brukar. Men ändå kändes staden ödslig. För alla gick omkring helt tysta. Man behövde nog ta och se stället allt skett på för att kunna ta in det och bearbeta det. Så kände jag. Och nu kom chocken av det.
Ska ha en riktig myskväll och bara ta hand om mig nu. Men hade mest av allt behövt en kram.

1 kommentar:

  1. Längsta Varmaste Goaste KRAAAAAAMEN från mitt hjärta MK

    SvaraRadera