18.7.11

Mkt skype - mindre kladdkaka



Det var en ovanlig rubrik,haha. Men det är så att om två veckor flyttar mina två bästa vänner här i stan. Det är dem jag bakat hos då avsaknaden av ugn regerat i mitt hus. Men det är inget emot saknaden jag känner över att Johanna och Emmeline lämnar staden. Johanna ska iväg till norraste Norge och Emmi flyttar till närmare mark, nämligen Karlstad. Det känns helt overkligt att de kommer flytta. Alltså kommer alla mina fyra bästa vänner vara på andra ställen än mig. Tur jag känner fler folk i Oslo då.
Men jag kan garantera att det kommer bli många skypesamtal framöver. Är det något jag vill så är det att hålla kontakten med dessa härliga personer.
Ni betyder så otroligt mycket för mig. 





Vem ska nu komma och överraska mig när jag fyller år?
Med kladdkaka som är min favorit och allt. Plus överraskningspresent.
Johanna är verkligen störtskön och med både henne och Emmi kan man göra precis vad som helst och prata om allt.



Underbara Emmelin.
I will miss u!!


Jag vet att jag har massor av hälriga vänner. Ni betyder allt för mig allihop! Men det blir ändå tomt då Emmelin-Pralin och Johanna flyttar. En stor saknad i mitt liv. Även fast jag vet att de finns kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar