18.7.11

Nina Romantiker

Vid det här laget vet du att jag är en romantiker ända in i själen. Därför kan jag erkänna att en av de bästa sakerna jag vet är detta. 

Tänk dig att du är riktigt kär i någon och din kärlek när besvarad. Du går omkring i det underbara ruset som känslorna ger och inget annat än er relation spelar någon roll.
I detta stadiet i en relation älskar jag att ligga och lyssna på låtar som får mig att tänka ändå mer på den speciella i mitt liv, som får mig att vilja visa upp för hela världen att "det här är den underbaraste jag vet".

Jag gillar att göra detta just för att jag gillar känslan av kärleken så mycket. Det är navet i mitt livs hjul. Men, kom ihåg att kärlek kan man hitta på många ställen och framför allt inom sig själv =) Jag klarar mig utan män. Men då man hittar en sån där person som får ens hjärta att stanna lite, för att sedan slå hårt och snabbt samtidigt som fjärilarna flockas i magtrakten, då går jag upp i det ögonblicket. För det är totalt underbart. Jag hoppas verkligen du upplever många sådana ögonblick i ditt liv.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar