27.7.11

Mästertjuven


Dagens bästa händelse inträffade just. Jag var tvungen att få tag i lite saker på Spar innan de stängde för kvällen. Annars hade jag gått hungrig imorgon vill jag lova. Jag plockar en korg full med varor och går mot kassan. Börjar prata med killen som sitter där, han slår in varorna och jag packar ner medan vi snackar, skrattar och har trevligt. Sedan går jag.
Glömmer helt av att betala. Säkert för att man brukar packa ner sakerna först efter man betalat. Det bästa är att killen i kassan ej märker något heller. Jag går ut på parkeringen och då kommer jag på det. Jag glömde ju betala!! Går snabbt in igen och det bästa var att personen inte hade märkt att jag gått därifrån med massa obetalda varor ens en gång.

Jag skrattar ihjäl mig. Så himla bäst. Den ofrivillige Mästertjuven Katarina har varit i farten igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar